niedziela, 1 października 2023

Moje Mapy

 A oto tylko niektóre z moich map. Z ostatnich paru lat (a jeżdżę 25 😉) To naprawdę sporo kilometrów, grube, grube tysiące. Widać to dokładnie na mapach Google  - do których są linki.

1. Skierniewice - Puszcza Bolimowska, Żyrardów, Grodzisk M., Podkowa Leśna- Las Młochowski - Pruszków, Magdalenka, Piaseczno, Kabaty... Tu mapa w Google

2.  Cała Puszcza Kampinoska (i lasek Bemowski). Najpiękniejsza puszcza i największa na Mazowszu. Fura zwierza, zwłaszcza na bezludnym zachodzie.  Tu mapa w Google 

3. Okolice Legionowa, Choszczówki, Nieporętu. Tu mapa w Google

4.  Mazowsze wschodnie. Mrozy, Rudka, Florianów także Jeruzal słynny z serialu Ranczo. Mińsk Mazowiecki, Tłuszcz, No i inne tereny. Mapa w Google  

5.  Mazowiecki Park Krajobrazowy. Od Wilgi za Garwolinem przez okolice Otwocka, Świder (cały zjechałem po obu stronach nad brzegiem), Wawer itd... Tu mapa w Google  

6.  Okolice Narwi. Nowy Dwór, Pomiechówek, Dolina Wkry, Studzienki, Dębe  itd. itd..  Tu w Google   

7. Piaseczno, Tarczyn, Zalesie Górne i Dolne i daleko dalej na południe, lasy Chojnowskie, Konstancin, Góra Kalwaria, Czersk. Tu mapa w Google  

8.  Okolice Radzymina, Bugu, Dąbkowizny, Białobrzegów, Puszcza Słupecka (piękna) itd.. Tu mapa w Google

9.. Okolice Zielonki, Wesołej, Sulejówka, Ossowa, Wołomina, Pustelnika, Fura lasów. I piękne rezerwaty, np. Mosty Kalińskie. Tu mapa w Google

10. Okolice Zegrza, Dębego, Wieliszewa, rezerwat Jadwisin, Serock... Tu mapa w Google  

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł, będę korzystać - Barbara Jagas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Radzymin Kobyłka

  Z Radzymina lasami do Kobyłki. Piękne Mazowsze. Krótka wycieczka. ale  fajna droga.  Urozmaicona. Mało kto zna te laski. Piękne wierzby po...